Cliëntenportal
Via het cliëntenportaal krijgt u toegang tot uw behandeldossier. U kunt zien welke afspraken staan gepland. Ook krijgt u zo vragenlijsten aangeboden.
De gebruiker ontvangt een welkomstmail met een aanmeldlink voor het cliëntenportaal ‘Praktijkportal’. Via
deze link stelt de gebruiker zelf een wachtwoord in en ontvangt gegevens om de 2-factor authenticatie in te
stellen.
Het advies is om hiervoor Google Authenticator te gebruiken (zie onderstaande uitleg). Geef het aan wanneer dit niet lukt, dan wordt inloggen per SMS aangeboden.
De eerste keer dat een gebruiker het portaal op een telefoon of tablet opent, wordt gevraagd of het als app
geïnstalleerd moet worden. Dit is aan te raden, dan is het portaal makkelijker te openen.
Na inloggen, opent u het keuzemenu, door linksboven te klikken (drie liggende streepjes). Het menu is als volgt ingedeeld:
Onderdeel Clientenportal | Uitleg |
---|---|
Welkom | Overzicht van metingen, modules en de komende sessies op de praktijk. |
Berichten | Berichten sturen, overzicht ontvangen/verstuurde berichten |
Afspraken | Een overzicht van de afspraken met directe tijd (eerdere en toekomstige), details (datum/tijd) en verslag van de sessie. |
Vragenlijsten | Hier staan aangeboden (ROM) vragenlijsten klaar, die u online kunt invullen. |
Documenten | Gedeelde verslagen en documenten uit het dossier, zoals intakeverslag, behandelplan en brieven. |
Mijn gegevens | Hier kunt u uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer aanpassen. |
Uitloggen | De beveiligde omgeving wordt afgesloten |